Ook deze editie van Twentse Familiebedrijven wordt op een feestelijke wijze en in een gepaste omgeving aan de deelnemers gepresenteerd.

Publiciteit

Het Launch event is een essentieel onderdeel van het concept Twentse Familiebedrijven. Doel is het creëren van bekendheid en publiciteit voor de verschijning van de nieuwe editie van Twentse Familiebedrijven, ofwel ‘rumour on the brand’. Daarnaast is het Launch event hét moment waarop de deelnemende familiebedrijven elkaar kunnen zien en kennis kunnen maken.

Programma

Twee familieleden van het deelnemende familiebedrijf worden voor het Lauch event uitgenodigd. Naast de deelnemende familiebedrijven zijn prominente gasten aanwezig, die ook voor het magazine zijn geïnterviewd. In een interactief programma van ongeveer een uur komen enkelen van hen aan het woord. Daarnaast zal een interessante spreker, die veel binding heeft met Twentse familiebedrijven, zijn of haar kennis delen.

Netwerken

Na het officiële programma is er tijd om te netwerken. Familieleden ontmoeten gelijkgestemden en delen kennis en ervaringen. De ervaring leert dat zij elkaar ook om raad en daad vragen. ‘Hoe los jij dit soort zaken op?’ en ‘hoe ga je met deze problemen om’? zijn dan veel gehoorde vragen. En natuurlijk wordt ook met veel passie over ieders eigen familiebedrijf gesproken. Wat het onderwerp van gesprek ook is, de aanwezige familiebedrijven beleven allemaal veel plezier aan wat hen drijft en bezighoudt en dat stralen zij ook uit. Het hapje en drankje ontbreken uiteraard niet.

Tickets

De datum en de locatie voor het Launch event van de komende editie van Twentse Familiebedrijven zijn nog niet bekend, maar zeker is dat het een bruisend evenement zal worden.

Voor wie niet deelneemt aan Twentse Familiebedrijven maar wel graag van de partij wil zijn op het Launch event: er zijn 20 tickets vrij te verdelen. Wie zich inschrijft voor een van deze tickets is van de partij. Maar zorg er wel voor dat je er op tijd bij bent.

Schrijf je in voor een van deze tickets en je bent van de partij.